View the blog in Your language:

Tuesday, January 29, 2013

VolksWagen Beetle

Igår eftermiddags fick jag en bild av min extremt rödhåriga kusin föreställandes en gammal "bubbla" han målat på en Galaxy Note (eller vad de nu heter) och då jag kände för att visa var skåpet ska stå var det bara att sätta igång med ArtRage.

Ingen bryr sig egentligen och officiellt så är det inte så men denna tävling har pågått sedan -79 och inte för att jag håller räkningen men det är inte i det andra lägret segrar firas haha..


Tävling eller ej, här är i alla fall vad som kom ut ur ArtRage och jag känner att det nog går att presentera mitt ofärdiga alster:







I vanlig ordning börjades det med en vit bakgrund och det användes ingen kalkering, overkligt modifierade verktyg eller några andra (enligt mig) fuskmetoder.



Mvh

No comments:

Post a Comment

Be nice guise.